Wonderland, dag 2

Alltså ne.. vill äta nu, :/ varit kaos. ledsen och besviken jag är. En person som ringt mig i somras och frågat om jag skulle kunna spela på ett café, mailade just. Saken är den att spelningen är imorgon, och jag hade trott att den personen hade glömt bort mig, eller att musikcafét hade blivit inställt. Så nu är jag oförbered och upptagen. Vad gör man? Jag frågade om han skulle ge mig betalt (skrev inte bara det i mailet x) och ärligt talat är det de enda som skulle överväga mig i det här tidpunkten. Vi har fikaförsäljning imorn i samband med 3:ornas sista projekt, och allting börjar samtidigt. + massa andra saker.

p.s bilden kmr ifrån www.kklister.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0