Min fjärde rubrik.

Det här känns inte speciellt kul att skriva om heller. Jag borde tagit bort den här meningen också. Jag har nog några jag kan googla på, jag kan hitta en speciell bild som nästan vem som helst skulle gilla. Jag kommer hursomhelst inte vara ensam om att tycka att de ser bra ut på bild. Jag sitter också och tvekar på.. om man får säga sig själv. x) Jag vet. Men jag har sett mig själv genom mitt livs längsta resa, mitt eget liv. Jag kan snart säga att jag är en kvinna utan att fnissa till, så jag måste nog ge en plats också åt mig själv. Inte en snygg kvinna, utan en vacker kvinna är det jag presenterar som följande: 1. Elisabeth Cuthbert 2.-3. Rory & Lorelie Gilmore(Alexix Bledel & Lauren Graham)...också en rent utav beauty Beauty. 4. Gemma Ward. Nu ska jag söka upp två filmer, som jag fick reda på under searchen efter vackra kvinnor.http://www.youtube.com/watch?v=iFR4SgfqAFc Postgrad- Trailer.  http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1754531353/ The Black Balloon- Trailer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0