Min tredje rubrik.

1.Dagen i helhet. Färgen på dagen. 2.Varför jag är så bitter, medans alla andra är "jolly"det känns som att jag är den mest bittra personen jag känner x) Aldrig riktigt nöjd eller glad. (nu för tiden) samtidigt inte deprimerad. Bara bitter x). 3.Tänker på mina kompisar, att jag saknar ålidhem. Inte själva skolan x) jo, det också. Men mest, att ha roligt exakt varje dag. Tror inte jag haft en enda tyst dag, sedan jag började där. Alltid skratt tills magont. Och hashin som alltid skulle bråka med Gunnar x) (det tänker jag inte på varje dag, men det är en av sakerna som hände typ 2-3 gg i veckan på ålidhem) 4. Sommarloven. Förut var det sommaren 2008. Nu tänker jag utöver alla sommrar sedan 2008. Att gilla sommarlov i en mängd eller en annan. 5. Jag kan inte undanhålla. Jag tänker på min mobil, och mina sms varje dag. Väldigt sällan glömmer jag bort att kolla på mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0