Min första rubrik.

1.Hitta saker som jag tappat bort eller saknar. Det kan vara allt mellan något till någon.
2.Göra saker bara en gång till, eller få hoppa in i stunden, och känna vibbarna man hade då.
3.Skulle vilja se Travis Pastrana på riktigt, skaka hand liksom kanske få filma med dem någon dag, skulle nog inte våga prova på, men jag önskar att jag skulle våga.
4.Jag har sen praoen i 9:an velat bli ljudtekniker/ljustekniker, skulle vilja jobba som det faktiskt.
5.Någonstans inom mig vill jag helt enkelt inte vara snäll. Innan jag dör så vill jag bara visa blanka sidan o säga fu, jag har rätt och du har fel x) OM nu så skulle vara faller, har varit så arg men alltid spelat snäll. Ibland blir jag less, men inte på det sättet så att jag nästan ångrat mig. I wanna be like- damit woman! o.o that's almost too much.
6.Imponeras. Hamna i en situation som jag inte vet hur jag ska hantera.
7.Det där som skrämmer mig, det som kommer ändra mig och det som kommer betyda mindre då än vad det gjorde för några år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0