Min femte rubrik.

Jag skulle kunna säga massa saker som att sy, rita, ta kort, se på film, spela angry birds, sova, kanske dansa/tävla?, äta osvosv. Tre saker.. hm 1. Sketcha/Rita eller illustrera tycker jag om. Inte måla dock. Gjort många frigående teckningar, och diverse kalkeringar 2. På något vis tycker jag om att planera mitt i röran. Spontant blandat med strukturerat. Jag vill ha ett jobb so badly att jag ibland skickar iväg 15 mail, och hoppas. Samtidigt som jag aldrig haft ett jobb, och det jag gör när jag kommer hem är att slöa. 3. Tolka musik. Just nu håller jag på att spela 3 instrument samtidigt. Men något jag hatar, är när man blir pushad och pressad inom musiken. Musiken är som en diggande, frigående höna. Let it be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0