Min andra rubrik

1. Jag känner mig stressad just nu för att jag bara har ca 20 min på mig att skriva färdigt. (eftersom att annars bli det dag 3)
2. När jag var liten, så hatade jag rosa. När min kompis skulle ge mig en rosa penna så hoppade jag till o skrek"EUH". Rätt så omoget x) Men jag skulle alltid vara tvärtom alla andra, och nu är jag nästan tvärtom för att nu vill alla vara den som är annorlunda. Jag gillar fortfarande inte rosa.
3. Det enda spelet jag "lanat" (själv..) är Angry Birds, och nu är jag addicted. Fått 19 rader i Tetris, o gav upp.
4. Jag ogillar den mesta vegetariska maten, men jag har varit demi-veg (äter fisk, o mejeri) i mer än 4 år. x) Gillar inte wookade grönsaker, omelett, grönsaksbiff osv.
5. När jag gäspar kommer det ut en "knorr-ljud" (jag är en av dem knorrare)
6. Jag har en vardags-sida i min säng, och en helgsida. Ingen speciell anledning. (ibland byter sidorna sida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0