You're The One That I Want

 

 


Angus & Julia Stone – You're the One That I Want ( en lugn lite mesig låt )

Nu sitter jag och slöar, för jag väntar på att få fara till tomtebo. Jones mamma har sitt bröllop idag. Nu ska vi se vem som är mest handsome av mig och Jones.. ah vänta du bara. Kmr fånga dig i min fetstora kjol o typ sätta mig på dig tills du ger med dig att jag är the man. x) Ne. Klart jag inte ska. Du är mannen.

Min bild på fb försvann av sig själv :o Hm. då får jag byta då, man kan ju inte lägga in samma igen ? Det ser ju helt kocko ut.. Nu ska vi se om ANTM 16 har kmt ut ngt nytt avsnitt än ;D! (helt onödigt att se på, gör inte det barn, bara jag som skrattar så hårt när de ramlar i sina seriöst 10cm höga klackarx)

Hoppas ni har en trevlig lördag! Ja då ses vi på löööördag, någonstans!!

/lulablue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0