Better not sleep at home, hold a hand for cover, talk wont change a thang






Suttit hemma, försökt på matte/franska några gg utan något effektivt resultat. Rev sönder ett misslyckat plagg som säkert skulle smaka lika illa som det såg ut, det vart skit helt enkelt. Blivit nere och långsam, längtar tills vi kan äta ordentligt i dehär huset igen. I helgen ska jag sova hos Diana, kanske. Vill bli frisk o kunna vara ute, Iana o Ecka är väldigt snälla mot mig. Att de inte blir less på personen jag visar förvånar mig, jag borde bli roligare. yanirahh.blogg.se sextondeoktober.blogg.se. Är bara inte van vid att livet går så likadant hela tiden. Missar man något måste man ta upp det igen, och fortsätta därifrån. Skulle vara skönt o slippa undan. Jag vet lika väl som andra att det inte är "the case" Man måste helt enkelt lägga på lite energi för att kma framåt, människor är marskiner. Fast mår kroppen bra så mår huvudet bra, och tvärtom.
Iana- Tjejer kan visst groola
Ecka- Jag blir anfådd efter 10 m

Jag saknar gamla tider också och det är normalt. Nu inser jag att man inte kan undvika att sakna, det är en del av livet, och det är underbart att se tillbaka på er ibland. Det är typ feminint att vilja ha det man inte kan få x)

The Temper Trap – Fader 


Kommentarer
Postat av: diaaa

babyyyyyyy (L)

2011-03-24 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0