The almost perfect



sluta önska, gör istället. Nej, men det här är inte mitt drömhår (det ser nästan ut som mitt) Mitt drömhår är ngt i stil med..



Jag vet att en person kommer vilja protestera här (uteslutet min farmor) men skit pådig. Det var skojsigt när man hade 6cm långt hår och man bara kunde dra fingrarna igenom det så stod det upp som ett troll. Det var ljuslila under klassresan i femman. Jag har haft alla färger. Visste ni det? Blå och grön var bara tillfälliga slingor/missfärgningar. Rosa har jag varit helt allergisk mot under min barndom, så det kan jag säga med säkerhet att jag aldrig haft någonsin, och tänker inte inte ha, iaf inte hela håret.Men annars...

Sum 41 – Over My Head (Better Off Dead) - önskar jag kunde spela trummor.. (låt ifrån sexan, har den på gamla datorn nere i källaren)

Lulablue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0