Ta ut mig



Precis vad jag tycker med, nu vill jag bara att man ska kunna ta cykeln, och lufta lungorna lite. Sitter inne varenda dag, och nu idag jag tänkte fara ut lite så håller jag på att svimma (igen) och mår dåligt hela morgonen ;/ får nog inte fara någonstans. Fortfarande ont i huvudet. Men det här går inte. Längtar ut så mycket.. ;( Varmt och fortfarande lite ljust ute. Helt underbart att det kan vara så. Tänk nu på påsklovet då, hur fint kommer det inte bli då? ;o Snälla kom och hämta mig, wanna do something. (Men fy inte party, jag passar aldrig in i sånt längre) Har aldrig någonsin gjort det. Måste säga att det är roligare att se andra som tappat förståndet än att vara med och ta hand om dem, never again. Ne just nu, vill jag ha roligt på riktigt. (:



OneRepublic – Secrets

Lulicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0