Red bodymaped shorts



De shorts jag gjorde igår x), De skulle bli ändå upp till över hela kroppen, och sluta under armarna, inte som typ aslånga shorts men som en paketklänning, fast med shorts till. Tror jag kmr bygga på dem idag/ikväll, men ngt annat rött tyg, eller sy till ett vitt linne, man alltid kan ha till. Iaf något som smälter i stil med de här. Man hoppas ju att inte symarskiner ger upp nu. Dessutom ska jag börja göra en väska ikväll tror jag. Har ett tyg med leopard på fast det är för tjockt för de nålar jag har just nu, så de går bara av och trådar sig undertill x( HAtar det! Önska mig lycka till. Kmr bild på klänningen jag gjorde också! Senare ikväll antar jag.

Idag: Har jag gått runt Nydala med ecka o iana. Dom e roliga x) Fast det var drygt, speciellt när man är sjuk. Kände hur det drog i halsen, man orkar helt enkelt inte x) Bujs. Verkar som ett rätt så tråkigt inlägg det här. GANSKA FUL BILD, MEN I KÄLLAREN SÅ ÄR DET RÄTT SÅ FULT OCH LUKTAR KATTBAJS!

Tydligen så såg man min jacka på Körslaget i Lördags, det måste jag ju se repris på ;D ciao !

lulicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0