Mörd.dröm

Jag hade så kul.

Min dröm var ett spel, som man for till genom tåg. Jag missade det tåget för jag stod i klädkammaren och försökte hitta matchande vantar för det var säkert kallt ute (tänkte jag) Hashin, Nathalie och Jones for dit utan mig. Men så kom dom dit, och det såg ut som habbo.se vilket var lite sorgligt.
Jag kom dit genom telepati, och det enda man såg utav mig eller kände var väl min närvaro. Nathalie och Hashin visste att jag var där, när jag var nära så syntes mina händer, och vi busade på och drog ut stolar för lärare(det blev till ett universitet av ngn anledning) i spelet som skulle sätta sig ned. För jag var osynlig liksom! Vet du hur mycket kul man kan ha då, det var det roligaste dröm jag haft som jag kmr ihåg faktiskt. Har aldrig haft en rolig dröm förut, bara dimmiga drömmar, mardrömmar, och fångande drömmar.


Disturbing Tha Peace – Move Bitch 

Julia Winnerstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0