Mamma mia,

Hej svej, hemma och finished med projektet nu. Nu äre slut. Så sorligt kändes det faktiskt inte, synd att det är så långt kvar tills man får göra ngt sånt igen. Vi dans gruppen har ju Kulturnatta, som inte är för långt tills dess. (: Kom o se.
Vad ska göres i helgen? hm, jo vi börjar baklänges (: Då ska jag nog se på Bio här i byn - Toy story 2 visas - något tid. Sen sover jag, åker på bröllop. Sedan vaknar jag, och är hemma och syr på klänning.
Nu vart jag supertrött.. less. Nu gör vi allt färdigt så vi kan åka ngnstans ikv. MAMMA!! JAG ÄR HUNGRIG, MATA MIG.

 - Lite skojsig bild från 2008 då jag hittade en hundralapp i havet.

/lulicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0