Jag är törstig också



A'du, VI HAR INGEN DISKMARSKIN! så x) kan inte göra det snälla nån'. Vet ni att ordet "nån" inte finns, det skall vara någon eller ingen.

Blablabla, bara skriva av sig. Kattjäkel, kissade under min säng inatt, fy-fy-fy. Men jag fixade allt det där nyss, och gjorde nytt i sängen och damsugade, och tvättade min väska ;o vad äre det för fasoner?! Vem gör sådant.. Snart äre det också dax att tvätta upp sina andra skor man har ngn( Ha-HA! någon*) stans i garderoben...
-.- vrf är jag så crazy idag. Jag är lite glad att vi börjar skolan igen tror jag. Kom på idag när jag gick runt och plockade päron, att jag.. kommer aldrig klara mig hela sommaren om jag inte får göra något. Jag kommer må psykiskt dåligt av att chilla inne på mitt rum hela sommaren. SnÄLLa anställ mig O.o!!
Borde kanske inte använda ett citat Jones använder med mig och mitt CV x) men det stämmer nästan.
Jag måste bara få något gjort, och det är min fars fel att jag inte kan sitta stilla i långa perioder. Jag är duktig på att vänta, men resulterar det i inget resultat då blir jag helt enkelt galen och svär på bondska, och kanske lite kinesiska eller japanska eller finska eller ;D Jag vet inte, nu har jag iaf skrivit ngt.

Lulablue.

Jace Everett – Bad Things (från True Blood - en serie jag inte ser)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0