En inte så sen molnig natt

Jag har vaknat, ungefär vid ett, halv två.. Kommer inte ihåg. Sedan dess har det varit skit. Ena armen har mördat mig, och livet har hackat ner mig i småbitar. riktigt sug-dåligt har jag mått, och retat mig på allt. Har ngt gått bra, så har det gått dåligt sedan. Nej, det är inte den veckan.

Men nu börjar det bli lite bättre, och fastän det ofta känns som skit, så blir det bättre en stund ngn gång i framtiden. Vilket ljus man alltid ser fram emot. Så dåligt mår jag inte, känns inte heller som man har rätt att klaga. Nu vill jag bara att jag kan få tankarna att jag slipper denna stress/illamåeende/irritation/dödarkänsla en stund, innan jag ska sova. Och kan jag SLUTA drömma konstiga drömmar
O.o FAST nei! det är nästan det enda roliga jag har just nu. Drömde att jag kammade långt eldrött hår i timmar, la inpackning, kammade det om och om igen. (: mäehwe

fox, bli inte rädd.. jag äter inte humans, är bara lite.. duvet, just nu.


www.bilddagboken.se/lulicious

lulablue



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0