blanket


Jag o Nathalie började prata om Kulturnatta.

Fler bilder på pågåeende plagg kommer; här nedan.. mys pys. MYSIGASTE SAKEN JAG GJORT! TÄNKER ALDRIG TA AV DEN! O.O



       

Vet att Jones läser min blogg, så förlåt för brutalt uppväckande imorse x) fick nå sockerchock, har säkert smygätit i sömnen. Va få-ordigt min blogg är. Borde skaffa en snyggare, där jag säljer mina kläder som jag "pimpat/sytt" Medans alla ska till P&L så undrar jag hur man betalar sig in för Trästocksfestivalen?  Jag kan inte sånthär.. hjälp mig.nu något rajtan ska jag väl ha för mig under sommarlovet, eller hur?

Kevin Michael – At Last - Non-Album Track ... x)

Piss ut. //luliciousness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0