6 mars



Hej på dig! Här ligger jag och har lagomt tråkigt en söndagskväll. Köket ligger nu i vardagsrummet, och jag kommer gå rakt in i en väg inatt, när jag ska gå o dricka vatten, som jag brukar mitt i natten. Jag har inga grejer att hålla på med. Inget tyg som är sybart kvar i källaren, Roller Coaster 3 är bara kul i viss mängd, nu börjar stället se för osynkat ut, och den får ligga kvar. Sparar såklart. Misstänker starkt att jag kommer antingen spela det mycket, eller inte alls.
Idag har jag solat, och hjälp till i viss mängd. (ingen mängd, skulle far min sagt) Jag vägrade följa mamma till ica maxi x) hemsk unge. För jag var sur-julia.
Mendez har sprungit bort, och jag har klampat runt hela huset (1m snö) och nerför backen o uppför, nästan gått å frågat grannen om de sett en grå skrutt-unge. Men han låg under ett snötäcke o solade lilla kanin-kroppen. Såg söt ut x) kunde inte skrika då..

Önska jag hade en tidning, eller ngt annat roligt.. tänker bara på en o samma sak. (Roller Coaster) O.o

Crystal Castles – Baptism - random låt (får bara konstiga moves i huvudet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0