22 mars


RANGO -




Sedan hände ngt, tror det var frukosten som kicka in..

       .. eller så kom ja på att jag måste sova på soffan inatt ;( säkert nästa natt oxå. De gör om golvet i köket, det kmr bli fint. SO FA-A-A-A-AR UP-P-P. lalala! Oj, nu började jag sjunga också O.o Idag ska vi gå runt Nydala - vad roligt!.. Kände inte för att åka slalom eller sådant, kanske lite dumt av mig, men med tanke på att jag bara har 41 kr i fickan så verkade det förståerligt. Men grejen är sedan? vad gör man då? När man gått runt, det kan inte ta mer än 1,5 h. Om man går så sakta.. Tror jag kommer stanna vid Sjöfrun och hälsa på mamma elr ngt, hon och hennes lilla klass (a) De gillar nog mig. hm, jag vill se på bio ikv. :( filmen som är på trailern ovan. GÄÄÄÄÄÄSP.


lulablue.  

 


Kommentarer
Postat av: Jones

den där filmen vill jag se :D

2011-03-24 @ 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0