Start



Tog den när alla andra gick och hämtade ved, det här var i somras på slutet tror jag. Vi ville hitta på något med dem sista dagarna av sommarlovet. Nu är det sista jullovs-dagen.. Jag är inte så deprimerad som vissa skulle vilja bli såhär på slutet av lov x) jag är en sådan som gillar skolan, förut var det mina underbara (uppblåsbara) x)  kompisar som var där, och det kändes inte jobbigt bara. Nu är det min.. förvånansvärt lätta klass. Har aldrig haft en sådan "bra" snäll och rolig klass, skolan är inte jobbig. Och som min far säger, det spelar ingen roll vad du gör i jobbet, bara dem du jobbar med.
Gå in på www.bilddagboken.se /lulicious för att se andra bilder under sommaren 2010.
Jag fick höra en rolig grej av hon som jag jobbat hos senast, att hon frågade som kanske bara en "artig fras" att hon ser fram emot att anställa "oss" mig saga o nathalie igen hos ABF's igen ;D me like.

Jag ser fram emot om jag får något jobb i sommar (: Någon som känner något? NU SKA JAG SKICKA MITT CV TILL OLIKA ARBETSPLATSER. (nedan är inte mitt CV, info folk kan skicka vidare om dom råkar komma förbi min hemsida x)

Julia Winnerstad (Lulablue)  [email protected]
Musiker inom sång/Gitarr

Spelat i Glashuset (Umeå)
Spelat på middagar, församlingar.
Spelat i kyrkor. Ålidhem/Staffankyrkan.
Gjort en skiva på fyra låtar som akutpresent julen 2009.
Spelats på radio p4 västerbotten. (sök på Lulablue på google)

Lulablue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0