Drums on YOUTUBE!

http://www.youtube.com/watch?v=MPXghWfiN-k&feature=related




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jävla youtube helvete, eller blogg-satan. Kan inte längre lägga in videos vilket suger balle. Som satan.
Så nu skiter sig det. Klicka på länken och se en till sak jag blir hett fett irriterad på att Guitar Hero inte ens är musikaliskt. Det kan ta sig, och just säger jag bara saker för att det är roligt.. Kul att svära ut saker. 

 Ovan är vad jag kollat på. Är FÄRDIG med min novell, första dagen jag fick den. Men så raderade jag två sidor, spontant. Så att jag har två sidor kvar att göra. hm.Matte. vet inte hur jag kan varit så dum att vänta av typ tre lektioner med att göra inget, när jag inte gjort något hemma heller. Nu är jag tillbaka till nästan rätt sida x) jag gillar matte. he ordnar sig. Satt och funderade på vad mina favorit ämnen skulle vara, just nu är det typ idrott och matte, vilket var mina hat-ämnen i 6:an. Men så tider går, man längtar efter utmaningar. Just nu sitter jag och väntar av dem.. Skit buss i morse. Dynga.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


http://www.youtube.com/watch?v=ezZuhLAGid4&feature=related - helt inne i låten
30 Seconds To Mars – The Kill (Bury Me) 

lulicious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0