superserious o.o



Jag är egentligen mycket mer hyper än såhär.. Ja o Jill sitter o lyssnar på "Princess and the frog" Undra vad jag gör när jag kommer hem?  Har städar allt! hm.. kul med nackspärr ;o varje onsdag.
Länge tills vi ska börja (vakna, höll jag på att säga) ÅH glömde min råtta ;( så jag kan inte se på community (jones influensa) x) (nöjd nu när jag skrev om dig? äntligen.)
LALALALALALLALALALLALAALALALLALALALLLLLAAA vill cykla.

One Brother – Under The Water (feat. Frankée) - Rune RK Edit - spelade den när jag städade, fick igår mina gamla puckar också x) (små vita hörlurar som ser ut som små.. puckar?`kommer inte på ett bättre ord x) och lyser) hörlurar alltså. deep deep down under.

P.S mobilen jag vill ha kommer inte in förän om 2 veckor.. -.-

bulleballe /lulablue.

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: vi kanske gör fel men det blir gott som fan iaf :D smakar som på sushirestaurang

2011-02-09 @ 11:00:52
URL: http://mturborn.se
Postat av: jones

jättenöjd. community är bäst

2011-02-09 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0