Green+Room. shickebangbang we're dead.

          

Foto: Nathalie Karlsson

Någon halvtimme innan bussen gick så tog jag friheten att be Natha fota några kläder jag gjort som snabbast, ingenting går att använda in public x) och det mesta är lite för smått, eller för stort men temat blev rätt så grönt, för jag drog inte fram klänningarna jag gjort. Kan lägga ut några bilder på dem också bara för att - men inte just nu, har städat och orkar inte dra fram dem ur garderoben.




 

  

Trés magnifique!

Plugg plugg hugg hugg

Lula – 2/5 Divine



//lulablue.


Kommentarer
Postat av: Jones

Basketbollar är ju något positivt

2011-02-11 @ 00:10:51
Postat av: julia

jag gillar bollar

2011-02-11 @ 12:44:08
Postat av: Anonym

shitt du börjar bli grym på att sy kläder!!! gasch vart e alla kläder på golvet i ditt rum!!!! :O

2011-02-15 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0