yee



Första gången på länge, kanske kmr styrkan tillbaka till armarna. Bara det att vi har 1000 läxor plus.
Engelska - 4-5 meningar av ord
Franska - NGT jag redan glömt, och nathalie (jevel) kan inte svara på sina sms pga. mediatest dom har
Svenska - faktiskt inget (a)
Matte -Jobba 3 till sidor
DansA. - gjorde målen-papperet och skickade in (inte för jag vet om det var rätt)
Balett -ledig från imorgon, för vi ska se Macbeth
Idrott - Inga läxor (planera träning, v.19)
ES (Jazz)- Slut.
Samhäll - Prov till v.9 
Data- ... massor.. 
Klasstid - kolla upp hur vi kan tjäna pengar till 3:an.
EttP. - attityd

http://www.novasoftware.se/WebViewer/(S(yt505ibrazj2lz55ff1ptaz4))/design1.aspx?schoolid=56760&code=349127 

Meh.. nu ser jag ju att det inte vart så hemskt ändå, kommer ändå inte hinna allt ikväll. Idag när jag kom hem bytte jag glödlampor i hallen x) så duktig var jag!


Hej hopp, nu ska jag duscha, för jag .. ah varför duschar man? x)

lulablue.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0