Sy-rummet är städat!

Nu är syrummet städat och fint! Bara lite kvar att hitta plats för. Det mesta blev slängst, omkring 2 svarta sopsäckar som ska bort. Mamma har redan varit i dem, och tagit upp en del saker igen.. Aja bara dem inte hamnar på bordet igen. Då ger jag upp med att engarera mig i städandet. Jag kan leva i smutsen. Så nu är det ganska så fint, och vi ska gå en timmes kurs för Overlock-maskinen som vi fick i julklapp alla tre. Just nu sitter jag här i pyjamas och har nästan nyss vaknat, var uppe ganska sent igår. Blir ju så på loven. (: Imorrn kanske jag lägger ut ngn bild på vad jag ska ha på nyår, som en riktig fashionbloger, vilket jag inte är. Förutom det här med att jag gillar o sy x) Ja kanske syr ngn till nyår ;o oh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0