Kanske måste snosa lite på Janssons ändå.. hm.

1. Skissblock + färgpennor. 2. Låda med sminkpenslar, borstar osv. 3. Dandy, bok. 4. Miniryggsäck. 5. Angry-bird! 6. Marsinpan groda, som spelar elgitarr. 7. Skrivblock + kort med pengar i. 8. Strumpbyxor. 9. Tröja. 10. Body butter, kiwi/lime. Parfym och nagelack. 11. Slingfärg. 12. Tights. 13. Tröja + linne. 14. Joggingbyxor. 15. Duschgel/lotion. 16. Body butter 3pack 17. Underkläder 6pack 18. Sockar 5pack. 19. Ekorreshorts!
Såhär har min jul sett ut. Spelat två omgångar av alfapet.. hure nu stavas och fick ihop philofax i raden, men kom iaf tvåa andra omgången, fast pappa trodde jag fuskade. mamma fuskade, men ord som dillade och mu, och farmor la till och med blä.. -.-' Jag har fått någon slant också som går till utomlandsresandet. Eller vad det nu kommer att passa till. Hoppas verkligen vi hittar något speciellt ställe jag o nathalie (m.fl?) Nu luktar det janssons.. vilket jag alltid är skeptisk till.. Ska nog hugga in på mitt tredje äpple istället x) Sen ikväll får ja ta o ladda ned ngn spännande film. Kmr aldrig kma isäng med alla dessa presenter i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0