Jag tyckte det såg fint ut då, men det blev "blaskigare" ju närmare jag såg efter.

Så idag har jag varit och julhandlat tre presenter. Rädd för att mina pengar tog slut där, får kolla senare i veckan eller nästa vecka om jag har något kvar till resten av julklappsbehövande. Nu ropar pimpim och är nog sur på mig för att jag låtit han vara ute i nästan en timme. Ursh på mig. Hoppas jag inte bryter ihop och skrumpnar som ett ett äpple ur min äppelsamling imorn när vi har Historiaprovet. Måtte hon ge omprov. Dessutom har jag hjälp en kompis med en header ww.bedarandesara.blogg.se men det funkar inte. Om någon besöker henne, och ser headern kan den ju gärna säga till att det funkar ;( Tog ca ett dygn för min att komma upp, ska det va så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0