Farmor är här..

Vaknade av att farmor skriker "JULIA ÄR DU HÄR?!" jag ba.. snälla.. skaka inte på mig, men det gör hon. "Du ska upp! Mata blommorna, vattna katten. och och och din mamma sa att.. du ska hämta upp fiskarna ur dammen, hur går det med körkortet nu?! Du måste köra!" Nu står hon och tjatar på pappa för att han ska öppna något brev eller något. Härligt det kommer bli att få FF iaf ikväll. Då ska jag nog städa rummet, tvätta kläder, jobba matte och göra klart svenska materialet, så att jag kan bara fila på det i skolan. Igår, har gjort så att jag fått "säkert migrän" jag tror inte på vad migrän innebär, har aldrig haft det. Låter som en mild eländig huvudvärk. vem har inte det varje dag? Det är allt surr överallt som gör't. Jag har nog inte migrän iaf, jag har bara ren o skär huvudvärk. Näringsbrist m.m :/ Jag tänker aldrig sälja fika igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0