fläkt, skrutt, sockerkaka.

Sitter här på mitt varma rum, och tänker på absorlut ingenting. Tigerbrownisarna sväller över och fläkten går på minsta nivån. Min tröja är smutsig och det ligger kläder i min säng.
Jag tror att skolan måste börja, för jag har läst färdigt min bok nu som vi fick i slutet av åttan. (p.s så börjar jag tvåan till hösten) uhm.. Längtar tills min lön kommer in, då ska jag.. köpa något jag velat ha länge bara. Vad det nu kan bli, eller bara shoppa lös, som jag gjorde i sjuan och åttan för varje liten "peng/slant" man kunde hitta. Nu har jag skurit hål i locket på en gammal saltgurk-burk och limmat ihop det, och där lägger jag alla lösa slantar jag tänker offra till Greklandresan nästa sommar!
oj nu ringer det i klockan.
.. tur att man hade en plåt till..
/lulablue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0