vad jag vill se




Det här är inte vad jag vill se just nu.. Alltså jag gillar matte, iaf framför franskan. Men jag är en gnällpotta just nu, åh jag har ont i huvudet, åh jag har ont i.. ögat. Åhnej min lilltå gör så ont, åh jag har ont i själen.. (a) FAST ont i själen har jag faktiskt inte, mår riktigt bra inombords för att inte se för djupt in på saker. Vissa stunder knr man orättvisa. Men sådant är livet, och jag har lärt mig allt detdär på de tuffaste sätten.
Men vi alla längtar efter friheten, (som vi kallar det) The Holy Sommarlov! och den kommer, ca 8 veckor nu om jag inte räknat fel - påsklovet (kanske) Får kolla upp det där.


Kato – Hey Shorty (Yeah Yeah Part II) (feat. U$O & Johnson) - Radio Edit 

lulablue


Kommentarer
Postat av: belsas -

Jag har också den där matteboken, fast för kurs C då. Cooolt, haha! ;) Lycka till med plugget! :)

2011-04-13 @ 14:32:21
URL: http://belsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0