no comments





Här sitter jag och funderar på om jag ska joina pappa med att sova till fotbollen på TV, jag vet inte om jag såg fel eller om det verkligen var fotboll han kollade på. Sov gjorde han nog deffinitivt. Uhm.. franskan gjord. Räkna lite matte måste jag, om inte be pappa förklara lite då han har vaknat. Lyssna på Dead Until Dark på yt, samtidigt som jag kollar i boken. Svenska uppgiften vi fick idag har jag x) igen.. lyckats nästan göra färdigt på första timmen, och det är inte alltid bra! Det kommer ju bli slarvigt.. så jag måste lugna ner mig. Men det blir lättare sagt än gjort, jag jobbar med varelser från filmen Harry Potter.

Ngt mer.. ne något mer har jag nog inte. Något övrigt, frånsätt läxor har jag inte lust att skriva om just nu, härligt väder idag igen, så mår jag bra? jag klagar inte just nu, inte vad jag hör :o

 HAHAHAHA!

Lulablue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0