lullan bullan på min sko.



Min mobil hamnade i toaletten i morse, men nu funkar den fint igen (a)  Så smsa på ni. Den skakade bara av sig allt vatten.
Hej förresten. alltid lika otrevligt av mig att inte hälsa min/mina välkomna gäster. Just nu är jag väldigt chill/still. Önskar jag kunde formulera mig i något vacker dikt eller citat från någon annan som kan skriva. Jag brukar lägga in spotify länkar, men jag tror inte att ni klickar på dem ;( Där kanske man förstår hur man känner, men alla tolkar så olika. Underbart och frustrerande.
Påtal om sommaren då.. Valborg. Hemma. Själv kanske. NATHALIE KOM HEM! jag har ingen att goofa med ;< Du skulle skrattat imorse när en liten tjej snubblade i bussen. Men nu gjorde du inte det, du bytte säkert låt på din mp3 medans du la dig på mage på turkiets sandbanker ;(
Jag borde fått sol och värme och vatten. 
 hejdå, kvinnor och pojkar. Justice – We Are Your Friends


/lulablue.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0