Detta fält måste fyllas i






Hej hej! Idag fick vi kliva upp vanlig tid till skolan, i strålväder. Lite heavy eftersom jag vägrar byta jacka. "I still believe in bad weather" vad det nu ska betyda, med tanken på att vädret i Umeå igår var underbart, enligt mig.
Få som uppskattar regn, och muller och dimma. Men jag fick kliva upp vanlig tid fastän vi har sovmorgon till 12, för att sjunga någon snuttbit på Breakeven- The scrips till Kulturnatta. (Inte mitt eget)
Nu sätter jag igång med superrace att göra färdigt alla läxor jag fått idag, vägrar komma efter i ngt. Vägrar frånvaro de sista 10 veckorna, vägrar IG och vägrar bara VG i de ämnena som jag vill ha MVG i.dvs Idrott/Svenska.
Ska rita upp en modell på en tröja jag tänker göra senare ikväll oxå, och lägga upp här, så blire en sån där Före:/Efter: inlägg med kommentar. Roligt?/Tråkigt? "i dont caaree" -.-'

Vi hörs! (not) ;o.. men julia!

//lulablue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0