välkommen hem!



Välkommen hem till mig, som tog en buss som gick till Sävar, och Sen till innertavle. -.- Jag fick åka ungefär en timme, och sen orkade jag inte gå den sista biten så jag sprang xD kom in helt trött och slut, och sov typ lite på bussen, så var det här det första jag såg.. Lugna dom va då.. :/ ingen bryr sig om julia..

Sen så slängde jag mig bara på min säng och tog det lugnt ett tag... tog lite onödiga kort. (a)



Imorgon så ska jag och nathalie ta fram våra system-kameror och gå ut i naturen. (a) ja mycke (a) just nu. Och det kommer vara helt FFFFFFF hemma hos mig! ;D yaai. Mor och far åker till Linn och hjälper henne flytta medans jag slappar hemma. Har haft grym huvudvärk senaste dagarna och orkar inte vakna klockan sju för att åka till Luleå, fast ja tycker det är trevligt att träffa linn :/ ser fram emot att se hennes nya lägenhet då den är klar. :)

aaa.. juste, filmen som vi såg Jag Jonas, Jones nån till och nån till xD hette Resident of evil 3D och handlade om zombies och saker som inte går att göra :) men den var ju i 3d ;D... ;D½

(När någon skriver ½ istället för ! vet man att det verkligen är exalterad.. -.-')

Hejdå och snart god natt. vänta

vänta
vänta..


Pöss  ;}


L.B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0