tjockis

Hej det här är min tjockis. Pimpim gillar att gosas. Äta. Bitas. Och.. vara inne och ute samtidigt




Idag har vi gjort mongo saker i Midgårdsskolan, fattar inte hur jag vågade ens x] när jag tänker tillbaka så undrar jag vad jag höll på med egentligen. Hur tänkte jag? Vi dansade iaf, helt utan musik i skolans olika delar, vi använde caféterian, sky-walken, en hall och salen plus en trappa. Då det kom förbi folk som undrade vad vi gjorde. Några i gruppen följde efter några stackars bildare som gick förbi.
Jag hoppade runt i caféterian under en trappa. Undra om vi ska göra det igen x] Skulle vara ett bra förslag till v.43 då vi ska uppträda i Glashuset.

Men först och främst, nu på lördag. Jag, mina kompisar nya klassen och sävarbor på marieberg ska ta fram våra goda sidor, med min "lill-stereo" och spotify. Mina pengar rök idag, pga att jag köpte en ny tröja med Diana och Rebecca. Och en snickers som ligger kvar i väskan (a) Nu missar jag nog hela idol.. om jag inte går tillbaka. Inte för att det är speciellt kul nu när jag inte fick komma med :(
Imorrn blire en dans-träning, lite franska och maaaaaaaaaaaat ;D.. ses med fler bilder, och fler interessanta meningar ;D cyah

lulicious.


Kommentarer
Postat av: Linn

Längtar hem till pimmen :'(

2010-09-11 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0