En söndag, va härligt

En till söndag, så härligt.
Oj, vad det burrar av sms :s blir ju nästan lite rädd. men inte lika rädd av vad som hände idag. :P Tar och skriv ner de nån annan gång. x) Ojkaj inte vaja djama-queen just nu.

Har legat ner i soffan iaf hela dagen sen det hände. Sett på GG första säsongen upp till sista skivan, medans jag matat mig själv med äpple och vatten x) konstig föda. Nu vet jag inte vad jag ska göra, här medans jag försöker rädda mitt stökiga rum från mamma-montret. x) Hon är hemsk ibland ;( men bra ibland.. jag kan inte se GG här inne för att jag har haft sönder datorn x[ Alla katja tekniska saker....

Nästa helg, kanske en ny lokal står öppen :p men vem vet. Fast jag just nu mest ser framför mig en helg med Kräftskivs-tema på Norrbyskär, med Vicky och Ludvig :/. Sånt är alltid mysigare. Hade ingen lust alls i förgår med det som vart pressat, alla for till stan medans jag natta och jonas stannade kvar typ en kvart x] sen for vi också hem. Min stereo har fan ingen bas x( och jag var nära på att byta den med ch lokalen's.



I can be real pretty.. but just not right now

lulablue "@lfdfgml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0