Drum drum



Ligger och funderar om inte Scrubs ska börja snart.. har inte varit hemma tillräckligt länge för att veta när det börjar. Fick vanlig huvudvärk i morse, och ville ej denna medelmåttiga torsdag. Så jag sjukanmälde.. mig själv.. -.- och tog en huvudvärks tablett. Det verkade inte funka, och jag tror att det är den här sängens fel. Korv-säng.. den är alldeles platt, och den andra brukade luta inåt.
Nu funkar inte dvd:intaget på datorn, så jag kan inte se klart GG heller.. (gilmore-girls) Undra om jag bara ska mata mig själv med varm oboy ist..

(Lite kul att jag kan hoppa i sängen och det ser ut som att jag flyger när våra grannar tittar in genom fönstret :])

Men nu snart, måste jag göra läxa. Jag har inte gjort franskan. Jag har bild kvar. gjorde absorlut inget på Bilden i tisdags, för jag kunde inte komma på något, men ska spotify'a lite nu och hitta en mening/text till insperation på bilden, det kanske inte funkar med Japanese Banana- Chipmunk.. :/ keep looking :/


Lulicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0