Butterflies in my cup.


Hej smet. Just nu sitter jag och lyssnar på Björnbröder låten On My Way, och tänkte precis sätta igång den filmen någonstans på youtube ska den finnas. Magen börjar kurra x( ska skala en morot. Tänker ha godis-förbud och fokus på min mat framöver, för ett tag sen gjorde jag det x) hade smått fyr-pack och tränade regelbundet. Det kändes bättre i ren allmänhet då. Bara för att säga det rätt ut, så gillar jag min kropp nu oxå, det är mer att hålla i som man säger x) (: inte skulle jag ändra något, bara för att. Men jag tog den tiden till allt som fanns omkring oxå. Så here we go again! Nathalie vi kör på torsdag, och efter jul börjar vi med dansen igen! ;D
Här kommer lite bilder på tiden då jag var liten, och utan alla dessa problem-funderingar.

 -.- .. jag sitter i kassan

... o.o
 jag har inga kläder på mig

 Pappas kusin, mamma jag och Linn. Troligen pappa som gömmer sig bakom kameran ;p

 Jag intäckt i gosedjur. And i like  Jag, mamma och Linn. Linn som blond fyra åring typ och jag skallig ett-åring

.   Mamma sover med pimmen


Någon som vill fota denna, lilla flicka på söndag då hon ska spela på glashuset ;]?
VA? :( joo. snälla. :( .. :] bjjaa.

Lulablue




Kommentarer
Postat av: natta skrattar

hahahahah stor fingret på bilden där då(a)

2010-11-08 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0