Snart..

Snart kommer videos från Glashuset spelningen. Tack till Maria Diabetesföreningen, för chansen att spela mina nya och gamla låtar. Det är fem stycken och kommer upp i nästa inlägg, håller på att Publicera dom nu medans jag skriver. Så om en knapp timme ska dom komma upp.


Jag håller oxå på att söka jobb, så ni som ser det här och tänker "Hm.. en tjej som spelar och sjunger, även om hon har mössan på sig inomhus, så kanske vi skulle kunna tänka oss.." Mailar mig på min seriösa e-mail
[email protected] och be mig skicka mitt CV till er (: Jag är seriös på att skaffa sommarjobb, hör av er så fort som möjligt.
Snart kommer klippen,  jag lovar! Tålamod kamrater.





lulablue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0