kraft-värk





JRamos.

Kolla inte på mig så där.

Fattar du inte att det mitt hjärta tär?

Jag försöker ju, så gott jag kan.

Och tårarna rann.



Du ska ju vara den som mig tar hand om.

Den som jag kan gömma mig bakom.

När monstren mig fann.

Och tårarna rann.



Jag vill bara att du ska förstå.

Att på sistone har jag dig ej kunnat nå.

Varför vet jag inte, kanske för att du inte lyssnar.

Med ett finger mina ord du tystnar.



Ska det vara så här, är det normalt?

Att jag ska må så här mentalt.

Att du ska kunna misshandla mig verbalt.

För dig verkar det så banalt.



Min kudde är blöt och mina ögon uttorkade.

Kanske är det inte mitt fel, kanske är det alla andra som är korkade.

Men varför är det då jag som får stå ut med skriken?

Eller varför är det alltid jag som blir besviken?



Jag valde inte det här.

Jag vill inte leva i misär.

Jag ska bryta loss, lämna denna hemska sfär.

Lyssna på dessa ord, för jag lovar och svär.

RJamos.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0