Black

Mumford & Sons – White Blank Page



 
Datorn funkar knappt längre. Mamma ska ta mig till stan på fredag och köpa skor.

själv ska jag. försöka hitta pengar på något sätt. Jag får jobba på pappas bil med linn, och anneli. 500kr + 100 till operation dagsverke. Visst vart det en konstig bild x) ----->

min klänning, kmr förmodligen inte ha den på balen,
Oj, vad jag behövde en fläkt. Tror jag köpte den i höstas.. lär behövas i sommar.. Vill egentligen stanna hemma och se på kill bill och ta en dricka x[ Men om nånon timme ska jag cykla till tomtebo, och ta bussen. Undra om det blir sista badmintonen snart, skulle hellst vilja somna in på onsdag-kvällar, samla musik på spotify och titta igenom gammla bilder x] eller.. det där var dagen onsdag.


Dagen idag var först grå, sen blev de solig, som jag typ inte ville x] vI kan aldrig få peace. Men hade det varit grått hade lusten att se film ökat. Inte bra när jag ska till träning :S


lulicious

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0