Ännu bättre

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Nu tjatar hashin på mig att jag ska ta mig till stan, jaja jag kommer, jag fick pengar att köpa dom där skorna själv, hoppas dom har öppet idag. (söndag) Nu loggade nath in O.o kanske ska se vad honb har för sig. HAH xD still.. vem läser min blogg? ;/

Jag var på kulturnatta igår, inge kul. Fick äta god mat, vi äter typ aldrig mat hemma x] blir bah lite... oh shiet!
vänta................. tur att man har koll ;] höll på koka över ;p
Men det var typ det endå, hann inte se något. Ville bara hem x] så jag ludvig vickan och linn for hem vid halv tio och såg på film. Well... man börjar bli gammal I tell yah! O.o

Teddybears Sthlm – Automatic Lover
 

lulablue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0