marvin

    Det är faktiskt inte så kul att jag inte har så många bilder :( Har inte varit hemma så mycket på sportlovet, och inget sweet 16 blev det.. :/

Nu har har jag städat rummet, och imorgon ska jag ta med mig pengarna och köpa nya kläder på stan. Hm, hoppas på ett nytt sweet 16. Jag är inte den som brukar skriva allmänt om min depphet, men :/
Munkviken var iaf kul (: Så många bokstavskombinationer på en och samma helg har jag aldrig hört. 12,13,14,15,16 jag är ett party lexi-kon.

Skolan början imorgon, och jag vet inte.. hur jag ska börja, det känns allmänt jobbigt just nu hittar ingen insperation till något. Låtarna går inge bra, ja pallar inte rita. Kameran är alltid full me pappas eller mammas bilder.. mobilen är alltid full me sms, så det låter varje gg jag får sms som en hund/anka som hatar mig. Vi såg Upp igår, och jag somnade efter 25min, vad äre me mig? Sen gick ja o la mig klockan halv ett, mkt för tidigt.
Det är meningen att jag ska vara pigg o kry, jag märkte också att jag har ont i knäna när jag ska ställa mig upp. Vad är det?! (tecken på ålderdom) neeeeeeeeeeeej x( jag vill inte va gammal. Jag börjar uppskatta kaffe i vissa sammanhang också. blä. jag som inte ens gillar kaffe :/ ah... marvin


lulablue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0