Just need you to trust me

hahaha, vet ni hur kul det är när man kan spela till chris brown -Forever på gitarr x) it's insane. Jag vet att vissa inte alls gillar chris brown efter vad han gjorde mot rihanna, men musiken är densamma, endå bra. Det måste ni erkänna ;p han e dum i huvet men..
Hm så idag vad har jag gjort?
Varit hemma det mesta, smet iväg ett tag idag. Men jag städade hela huset så ;D inget ska märka något.
Tidigare idag så skrev jag ett inlägg som försvann, av någon andledning. Inloggningen vart avstängd eller något, där i skrev jag.. att en kille ville att jag skulle vara med i idol, han gick typ i 6:an. Sen att en liten tjej kramade mig, av ngn random andlening. Jag är blivande Champion i Tuggummi-kastning and that's fosho ;D Hm
Något mera då, ja... ne... missade NO-provet idag. Kej, vem bryr sig x/




 Lyssna på OneRepublic – All The Right Moves på min lista ( Lulablue-* u're so... o.@ ) elr välj vilken xD vill inte tvinga er lyssna på min lista
Vilka är er? som jag pratar med.. ;S i feel so confused.
Vet ni ;D? -.- Jag hatar folk i reklam som äter, t.ex werters reklamen eller jag vet inte ens hur de stavas, men det borde ni fatta. Vilken reklam jag syfftar på ;p Vet ni hur äckligt det är, att titta på folk som är jättehungriga och sedan äter. Blää.. jag vet inte men det går inte i min hjärna x) så äckligt. Ni kanske gillar det O.o... freako



lulablue!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0