Very good.




Halloj. Utmärkt bild. Tycker verkligen det förmedlar något. Ser ut som jag vet vad jag gör. Vad jag har framför mig, och vart jag ska komma i livet. M-m. Kunde inte bli bättre, hej o hå.


Va possetiv jag blev då x) Whaat's wroong wiith meee ;( Min mobil är knäpp, stänger av sig själv hela tiden. Så jag lägger inte "dissen" om ni tror det. ... dissen-pissen.... Vet ni att ordet "keff" har funnits ganska så länge ;o hörde det i Aladdin här om dagen.  
HELVETTE nä nu jävlar! Nu tar jag tejphelvete och tejpar igen jävla klapphelvettet .. xD på datorn. 
Ni ska se min datorn, helt crap. Bränd i kanten, ena gångjärnet är totalt löst xD Och alla hörlurar/högtalare som jag haft genom tre år har gått sönder efter fyra månader. Behöver nog fråga efter militärens uttrustning till nästa gång. Well, well.. 

Vad ska vi göra till sommarens sista månad, känns inte som att det räcker att leva nattliv, och sola på dagen. :/ Behöver hajka eller något.. Har ju kring 600 nästa månad. Maybe it'll be some action then..:)




The Lonely Island – Normal Guy - Interlude x) (man känner sig normal)

     

You know you're gonna be fat... lalalalA

lulablue.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0