Let it come

  Deadmau5 – Ghosts 'n' Stuff (Radio Edit) (Feat. Rob Swire)

  

Hemma från sthlm, efter en vecka (vi pallade inge mer, josef var så jobbigt (; ) Jag har tusen bilder, Nathalie har resten av dom tusen bilerna. Jag har typ bara bilder på byggnader x] Har en film när nathalie badar också. Men den får ni inte se, den är för konstigt. Vi gjorde inte speciellt mycket ansträngande i sthlm, vi for på stranden två gg, en gång utan mamma o pappa och en gång med dom. Dom kom dit på torsdag -.-' det tyckte jag var drygt.

Sen såg vi Spanien vinna över Holland, bara vi som såg det i det huset... men roligare var tidigare matcher då grannen vi bodde bredvid var Tysk x] hihi. Sen köpte jag upp 1300 på något sätt :/ Har 700 kvar nu som jag lyckligvist hade GLÖMT efter bröllopsjobbet någonstans hemma :S Tur det.

Båten var helt.. fett stor. Jätte ansträngande att gå alla trappor om man ville det. 10 våningar, med spa/bar eget köpcentrum, full med förstorat godis xp vår familj köpte 6-7 toblerone i maximalt format. Nu har dom skyllt på mig att det var jag som tog dom, jag vet att det var josef -.-' den jeffeln.

Asså jag vill inte säga mer, vill ni veta mer. Fråga mig. ..... jag tyckte in om dom brasiljanska fotbollspelarna.. :s creepy. right nattis? För mer bilder, besök min bdb www.bilddagboken.se  lulicious


 










      





(vi låtsas att hon svarar.)
- aaa.. jag håller me dig.



lulicious

Kommentarer
Postat av: Nattis

Sååå sant ahahah! Filma mig inte då jag badar juulia ;] Hela resan minne för livet (a)

2010-07-16 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0