kissie t.ex..



Satt just o läste kissis blogg, för andra gången någonsin. (då vet jag inte om jag har rätt att säga så mycket) Men vad är deras personlighet. Dom här som bloggar x] som mest. Det enda man får se är blont hår.. hm kläder.. reklam. Dom själva borde ju bli lessna till sist. Eller räcker det så? Några dåliga skämt här och där. Att dom är störst på att blogga, och man får ungefär samma intryck av dom.. Förutom kanske Amirs dårå, han har ju iaf "bestämt sig"

Men inget elakt om deras utseende! ;o, vissa saker kan man inte hjälpa.. vissa saker hjälper man för mkt. Fast _intressen_ för det mesta får jag 0% intryck utav ;o skare va så kul att läsa då? Vad äre ni vill få ut folk. Vad äre som är så kul!?

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

i dont get it.. help me (jag måste ju få veta vad som är så iiiintreeeeessant!) xD


lulicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0