great day, bloody great day

   Det här ska väll ha varit en rätt bra söndag.

Tycker jag. Gjort lite läxor. Gjort gymnasievalet. Skickat in ohh så. Sen så var det öppet hus igår. Det kommer ett klipp på youtube, om det senare. Inte nu för nu funkar inte yt för mig, nå grejjs som ska uppdateras, så nu när jag skulle ta kiwi så pajjade jag kylskåps dörren också -.- great day.. bloody great day. Men glöm inte du är här för att sabba och laga :) Ska sussa nu, för det blir inge nitro circus på söndagar mer ;/ det har slutat. Och wie vad jag tycker om v.4 för då öppnar balettakademin sin första termin 2010, och jag ska söka.. (om jag har råd med det) Fan så dyrt jämfört me umeå dansskola, (jag bedrar) Skulle ha börjat där om dom hade lite mera val, och kanske öppnat upp sitt schema tidigare, nu hittade jag massa nya kurser man kunde välja, vart så sugen. OJ! vad jag skriver.. shut up


lulicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0