20:18

  

Innertavle ser bättre ut uppifrån.

För idag har jag skottat på taket. Höll på att ramla när jag skulle ner, men det gick bra :s Sen såg jag på family guy. Klockan är 14:15 och det känns som jag gjort det mesta idag. Spotify; Shaun White Snowboarding (Original Soundtrack) – Shaun White Snowboarding: Official Soundtrack jag gillar den första låten :}

Nu börjar vintern! Take me down ;D

  hahah nej, va liten bilden vart. Jag/mamma har nyss fixat håret jag vet att jag la in ett inlägg i morse men x] Men ville lägga in en bild till. Klicka på bilden er som inte fattar hur man zoomar upp -.- Snart börjar nitro circus! wiie.Undra om någon annan har flashes på våren ännu ? (det här är mobbat)

btw, kan va bra att veta att moi har gjort en skiva nu :)
och hör på p4 västerbotten nån gång på 17:05 på onsdagar ;) jag kanske kommer me där.

lulicious


Kommentarer
Postat av: Malin

FRÅGESTUND I MIN BLOGG! :D

STÄLL GÄRNA NÅN FRÅGA ;)

2010-01-15 @ 21:41:33
URL: http://malinoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0