2 saker man mår bra av!

* Lägga undan mobilen (skratta hur mycket ni vill)
* Köpa saker som man velat ha länge, och känna att man tycker om det

 

Idag.. nej igår hotade mamma mig med att väcka mig o Linn klockan nio. Yeeh.. right. Klockan halv tolv var vi i alla fall vakna, nästan allihopa. Pimpim låg någonstans och myste. Men så vi drog ner till stan, klart så vi hittade lite saker. Jag köpte mest. Dom köper inte ens mycket. Jag är ingen shopper.. -.- Hatar att shoppa länge, fast det tar fanimig tid :o Man ska prova, man ska titta man ska jämföra och man ska känna. Shiet vad den lilla hjärnan måste arbeta. Kommer jag någonsin få pengar ska jag kolla hur bra dom håller också, och jämföra priset därifrån.


lulicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0