Önske-lista.





 

   



 


 

 
 
 


 
 

 
   img
 





  

 

Har inga mer saker, specielt som jag tänker på. Kanske att vespan funkar till sommarn, men det ska den ju göra, dom ringde från gbg i veckan tydligen och sa att den ska bli klar. Det står här på listan också att jag önskar mig ett sommarjobb, vet att jag inte kan Få det av någon annan än den som sköter stället där jag vill jobba. Men man kan ju dagdrömma. Jag vill också gå i en kurs i dans, utom Dans-linjen på skolan, samba eller salsa eller något skulle vara roligt. Eller att jag får ta en sommarkurs i badminton, om jag inte ska resa mycket i sommar. Kanske jag besöker sthlm två gg i sommar. Hälsa på "kusinen"
Längst ner på listan står det att jag vill ha herrkläder från H&M. x) Det tycker jag faktiskt är smart, dom är billigast där, matta mjuka färger, och alla basic som man skulle behöva, och inte sitter det så tajt heller. Det gillar jag. Jag önskar mig också sponsrande pengar till utomlands resa, vilket jag hoppas jag får lite grann iaf. När jag fyller 18 (drygt ett år) ska jag till Grekland, med eller utan. Ska iaf försöka. Gash julia.. drygt ett år sen är du vuxen. :/ Vi ska fortfarande vara barn. Fråga gärna vad sakerna är för något (: så någon kommenterar en litet gång ;] hm.. är säkert inga kommentarer alls nu. x) diss.
Nu kom mamma med sylt-kakor. Hon är iaf snäll. Mamma min.


lulicious.


Kommentarer
Postat av: Linnsanpinnsan

Nu vet jag iaf att jag inte e helt uta och cycklar med min julklapp ;P kram, saknar er, längtar sjuk mycket hem nu. Ses om tre dar.

2010-12-19 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0